27. april 2006

Om å føle seg hjelpeløs

Så er jeg i gang... Jeg har latt meg lure inn i bloggernes verden! Og det første som slår meg er: Jeg er jo helt hjelpeløs! Får ikke til det jeg vil! Og når jeg klikker Help, innser jeg at engelskkunnskapene mine er på et så lavt nivå at det ikke hjelper meg det grann. Ikke nok med at jeg må ha det inn med teskje, jeg må rett og slett ha det inn med norsk teskje...

Jeg er i grunnen mest glad i å gjøre det jeg vet jeg kan. Å prøve nye ting er liksom ikke helt min greie. I hvert fall ikke når andre ser på. Og meningen med en blogg er vel nettopp at andre skal se den...

Trøsten min er at jeg i morgen skal treffe min gode venn Randi. Hun er den jeg kjenner som har lengst erfaring som blogger. Hun kan sikkert hjelpe meg og veilede meg i den hittil ukjente bloggverdenen. Og hvis ikke? Vel, da kan jeg jo bare slette hele greia! For jeg har om ikke annet funnet ut hva jeg skal gjøre for å slette hele bloggen. Så helt hjelpeløs er jeg da ikke!

8 kommentarer:

anette sa...

Å nei - ikke slett den! Jeg vil gjerne følge med på bloggen til en landsens kvinne i mammapermisjon!:) Og hjelp skal du nok få på bloggens ferd, du er jo omgitt av mang en nerd!
Jeg har siste dag på jobb som utekontakt i dag..litt rart. Men skal samtidig bli godt med 1 mnd. ferie fra i morra!:) God helg! klem

Mari sa...

Hei Cecilie

Velkommen inn i Bloggerbyen! Kan love deg at du kommer fort inn i det og jeg tror du kommer til å trives veldig godt!

God helg til deg og dine!

Mari

Cecilie sa...

takk for gode oppmuntringer anette og mari! Anette - jeg gleder meg SÅ til å se deg! Rart med siste dag på jobb, da...

Randi C. sa...

JIPPPI!!!!!!!!!
endelig er du med!

jeg skal linke deg opp;)
hjelper deg gjerne i kveld!
Takk for gode dager her sørpå!

~RunE~ sa...

Detta var moro, Cecilie. Likte layouten din kjempegodt. Det rolige livet pålandet lokker, og vi vet at Høvåg er et godt sted å bo, så det blir gøy å følge med. Sees plutselig...

Cecilie sa...

Skjønner godt at du likte layouten min, Rune;) Godt med noen Høvåg-fans!

anette sa...

Da er du linka på sida mi!:)

Cecilie sa...

Kult. Jeg satser på at randi lærer meg litt om linker, så kommer det nok noen hos meg også;)