12. oktober 2006

Hekta

Jepp - jeg innrømmer det. Jeg er hekta! Det er vanskelig å slite seg løs, og jeg bruker mye tid på det. I tillegg er jeg begynt å planlegge dagen slik at jeg skal få tid til min nye avhengighet. Det er spill det er snakk om, online spill på nettet. Jeg vet at det ikke er bra. Men heldigvis spilles det om poletter, ikke penger. Så det går ikke ut over familiens økonomi. Lurer du på hvilket spill det gjelder? Vel, det er Ludo... Jepp, du leste riktig, Ludo! I grunnen ganske morsomt og ufarlig, men faktisk veldig gøy. Noen som har lyst til å prøve? Det finnes mange andre spill også. Her kan du også prøve!
En annen ting: Storesøstra mi, Elisabeth, er ny i bloggerverdenen! Hun blir sikkert veldig glad for et besøk og en kommentar...

8 kommentarer:

Elisabeth :-) sa...

Takk for den reklamen! Prøvde å lage linker, men det endte opp med at hele lista forsvant... Får nok litt hjelp av dataeksperten når han kommer fra jobb!
Klem!

Anonym sa...

Så festlig at du tør åpent frem med din ludohverdag. Nei, det er artig å se at du har det gøy. Skal stikke innom elisabeths også.
Ingunn

Cecilie sa...

Ja, ingunn, det er best å få alt fram i lyset...

Så er det bare å håpe at jeg får tid til litt ludo i dag også;)

Anonym sa...

Hei Cecilie!
Var på Elisabet´s blogg, og der var det jo link til deg også.
Så gøy dette var. Nå kan en gammel tante følge med på livet på det blide sørland.
Kjempegøy!
Tanten fra Halden

Cecilie sa...

Hei tante Åse! Så gøy å ha besøk av deg:) Håper det står bra til hos dere!

Anonym sa...

Jada, her går det bra, full fart som vanlig.
Har akkurat kommet hjem etter ei uke hos farmor. Litt å gjøre der også.
Karoline er på studietur i Firenze denne uken. Er ikke misunnelig!

Elisabeth :-) sa...

Kjære Søs! Nå må du ta deg sammen og komme på banen! He he, ikke stygt ment. Men en arbeidsledig stakkar har jo ikke annet å gjøre enn å følge med på alle andre... Deilig å ha bursdagsstyret unnagjort for en stund, men nå er det jo snart din tur igjen :-) Fikk jeg strikket selbuvotter til Simon og Andreas i fjor, eller ble det bare med tanken? Ønsker du det evt. til jul i år?

Stor klem

Cecilie sa...

Det ble nok bare med tanken, men det er jo tanken som teller;) I fjor var det sitteunderlag som lå under juletreet. Hvis du har lyst til å strikke, så sier jeg ja takk på vegne av mine håpefulle:)

Så kommer det snart en oppdatering på helgas Hovden-tur!