1. februar 2007

En oppklaring

Mange snakker om klimaendringer og klager over den milde vinteren. Selv har jeg av og til vært i tvil om det er været eller kalenderen som er feil. Men da jeg var på vei fra nattevakt om morgenen den 7. januar, fikk jeg bekreftet mistanken min: det er faktisk kalenderen som er feil. For dette oppslaget hang i korridoren i kjelleren på Sørlandet sykehus Kristiansand:


Så det er faktisk ikke en mild vinter vi har, men en usedvanlig kald sommer. God sommer til alle!

5 kommentarer:

Elisabeth :-) sa...

Akkurat, ja! Det var det jeg var redd for... Lurer på hvordan vinteren blir da. GRØSS!

~RunE~ sa...

DET VAR DET JEG VISSTE. Det blir på en måte som bygda som glemte det var jul, bare enda litt verre. Men hvis dette er sommeren må jo vinteren bli helt rå!! Gleder meg, gleder meg masse. Og god helg til alle ute på landet.

anette sa...

God sommer ja! Hadde en knall dag i skibakken på Lørdag. Og i går jogga jeg med brodder på snødekte veier, i 10 minusgrader... Hærlig med sommer dere!:)

Cecilie sa...

Å jogge med brodder i 10 minusgrader må jo være den perfekte sommeraktivitet - i tillegg til at det må være toppen på galskap.

Line sa...

Jogge med brodder -hørt om treningssetntere, Anette? Og hvis ikke det finnes -hørt om at du kan kjøpe treningsapparater til hjemmet? Du har jo et stort fint hus å fylle opp nå! Jeg vet om en nettbutikk som sender til det kalde nord (og alle andre steder),
sjekk ut www.sykkelsor.no hmmm, mon tro hvem sin mann som driver den...