10. februar 2008

Tiden går - Cecilie består!


Godt nyttår!


Kanskje noen trodde at jeg hadde lagt inn blogg-årene for godt? Tipper det ikke er så mange som gidder å titte innom bloggen min lenger (som om det noen gang har vært mange...)


Livet fyker av gårde, og jeg ser til min forskrekkelse at det er over tre måneder siden forrige innlegg! Med jobb, studier og fire gutter som skal ha sitt, så blir det ikke så mye fritid. Men selv om det kan bli litt slitsomt iblant, så føler jeg meg utrolig heldig.


Eksamen for første semester er bestått - og vi er i full gang med nye oppgaver. Føler jeg skal bli en tiger til å skrive oppgaver etterhvert... Når jeg er hjemme, blir det ganske mye jobbing, ettersom jeg da må ta igjen for den uka jeg har vært borte. Eller, rettere sagt, jeg setter opp turnusen slik at jeg har fri de ukene jeg er på skolen, og så blir det desto flere vakter de ukene jeg er hjemme. Men nå har Erlend fått en dag ekstra i barnehagen, og har nå 80% plass, så nå er det litt lettere å få tid både til jobb og studier.


I morgen går turen til Porsgrunn igjen, og jeg er veldig spent på hvem som skal bli syk denne gangen. Hver gang jeg skal reise, blir en av guttene syk enten søndag kveld eller natt til mandag. Da er det ekstra gøy å reise...


Ha en super uke!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann, der var du igjen :-) Har vært innom bloggen din jevnt og trutt. Veldig moro å følge med på hvordan dere har det. Skal si du står på med jobb, studier og familie. Puuh, ikke alle som orker et sånt tempo (jeg gjør IKKE) :-)
Klem fra di kusine Jorun

Cecilie sa...

Hei Jorun - så koselig! Du har vel andre ting å tenke på for tiden:) Håper formen er bra! Det er kanskje ikke så lenge igjen? Var gøy å lese om deg og Mia i avisen:)Du må ha lykke til!
Klem Cecilie

Anonym sa...

Hei,Cecilie! Så bra at du har kommet deg på bloggen igjen. Kanskje jeg også må oppdatere min...jeg tror det er julehilsenen som ligger der fremdeles:)
Det er veldig koselig med strikkinga vår. Håper vi sees neste uke. Kos deg i Porsgrunn!

Randi C. sa...

du er i porsgrunn nå??
da er du hjemme neste uke eller?
jeg kommer sørover en liten uke nemlig,
og da må det jo henges!!!

Cecilie sa...

JIppiiii:o) Snakkes!

Anonym sa...

Nå hadde jeg nesten gitt opp! Trodde du hadde gitt deg helt med blogging. Godt at du er tilbake! Hvem ble syk?

Cecilie sa...

Ingen ble syk før jeg reiste, men rett før ni mandag morgen, da vi akkurat hadde tatt av E18 mot Porsgrunn, fikk jeg telefon fra skolen om at Simon hadde vondt i magen og diaré... Det gikk heldigvis greit:)