1. september 2006

Tenner til besvær


Etter å ha stått nesten 3 år i helsekø, har jeg nå fått fjernet visdomstanna mi. I går fikk jeg beskjed om at jeg kunne komme på såkalt kort varsel i dag og få operert ut visdomstanna som har plaget meg en stund. Mamma stilte som barnevakt og pappa som sjåfør, og så tok jeg turen til Sørlandet Sykehus Arendal på kjevekirurgisk avdeling.

Fordelen med å få beskjed så sent, er at det blir lite tid til å grue seg, men jeg rakk jo å grue meg litt, da. Har fått operert ut to visdomstenner før, og det har vært ganske vondt etterpå. Men inngrepet var over på ca. ett minutt. Og så fikk jeg beskjed om at jeg ikke trengte å fjerne den siste. Så alt i alt var dette en god dag!

Nå venter jeg bare på at bedøvelsen skal gå ut og smertene sette inn, slik at jeg kan pøse innpå med Pinex Forte og være sånn passelig sløv i kveld!

God helg!

12 kommentarer:

Randi C. sa...

ble det vondt....?

Cecilie sa...

Det gikk veldig bra. Pinex'ene ligger ubrukt på badet;)

~RunE~ sa...

Et fantastisk bilde. Regner med det er den problematiske tanna som så tydelig baner seg vei fra høyre?

Cecilie sa...

Hehe... Fikk ikke med meg mitt eget bilde. Det var i grunnen synd, for de glemte å be meg ta av øredobbene, så det var et usedvanlig stilig bilde. Tann med perleøredobb...

Mari sa...

hahaha!

m

anette sa...

Au...høres vondt ut bare å høre ordet tannlege...og der minte du meg på at det var det jeg skulle gjøre ja...bestille time hos tannlegen!:( Men hvilken tannlege bør man gå til i hammerfest? her er jo ikke Nordby...kanskje like greit det..?:)

anette sa...

Legger forresten merke til at jeg er eneste kommentator uten bilde i profilen min...MEN ÅSSEN GJØR MAN D DA? Vet at randi har forsøkt å forklare....:)

Randi C. sa...

altså anette, atter en gan;) du poster et bile på vanlig måte, sånn som du har gjort med bildene av ditt nyyyydelige hus. så dobbelklikker du på bilde, kopier adressen oppe på nettlinja, URL adr(ellr hva man skal kalle det..), så går du inn på profil, og der litt nede på sida står det at du kan sette inn en URL adresse. gjør det.og TATATATAMMMMMM! BIlde du har lagt ut på posten, kan du så bare slette igjen.

LYkke til;)

Cecilie sa...

Når jeg har fått det til, så kan du også, Anette;)

Spørs om kanskje Nordby kunne starte en liten filial i Hammerfest?

Mari sa...

Nytt bilde, Cecilie! Fint!!!

m

anette sa...

Ha! Der fikk jeg det til! Måtte visst gjøre bildet litt mindre for å få det til.. Lærer stadig!:)

anette sa...

Er du fortsatt sløv etter pinex forten, bestis? På tide med nytt innlegg!