9. oktober 2007

Endelig!

Hurra, nå har jeg endelig blitt bestemor. Seks søte små fisker svømmer rundt i vårt nyinnkjøpte akvarium. Foreløpig har fire av dem fått navn; Simon, Andrea, Petter og Rebekka.


Akvariet var en hyggelig overraskelse som ventet meg da jeg kom hjem fra Porsgrunn. Det beste av alt er at Hans har lovet at han (og eventuelt de andre gutta) skal ta all jobben med det. Så jeg blir nok som besteforeldre flest: koser meg med barnebarna, men slipper unna oppdragelsen og andre ubehageligheter.


Er de ikke skjønne?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Å så heldig du er som har fått akvarium. Vi har hatt akvarium i ett år nå. I BEGYNNELSEN VAR JEG LITT SKEPTISK, MEN NÅ ER DET KJEMPEGØY.

anette sa...

Gratulerer! Men skal si fiskene har fått seg "voksne" navn! høres ut som det er far i huset som har døpt dem og ikke smågutta.. eller? Bare pass på å ikke gi dem for mye mat.. min gullfisk, som forøvrig hadde et lite voksent navn.., ble så stor og tjukk at den til slutt lå å duppa i overflaten som en orange dobbe.. klarte ikke å svømme ned under vann stakkar, for var så full av luft.. Men dere får det jo helt sikkert til - når Hans og gutta har det fulle ansvaret!:) Lykke til som bestemor! klem a

Cecilie sa...

Det er faktisk gutta som har gitt dem navn. Men så er de ganske modne for alderen, da;)