15. august 2006

Godt for selvbildet

Var innom på bloggen min i dag, og for moro skyld scrollet jeg nedover for å ta en titt. Jeg har vanligvis ikke fått flust av kommentarer på innleggene mine, så jeg stusset litt da jeg så det stod "9 comments" under en av postene mine. Så jeg måtte da sjekke ut om det var noen som hadde skrevet noe jeg ikke hadde sett.

Og det var det! Og snakk om gode kommentarer. Jeg var så dum at jeg slettet noen av dem fordi de inneholdt linker til andre nettsider. Men så kom jeg på at jeg skulle beholde dem, slik at jeg kunne ta en titt på dem når jeg er nedfor og lei.

Hva som stod? Hyggelige, oppmuntrende meldinger som "Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen." og "Hmm I love the idea behind this website, very unique." og "I say briefly: Best! Useful information. Good job guys."

Hadde det ikke vært for at det var så mange av disse kommentarene, kunne jeg nesten trodd at det var noen som virkelig likte bloggen min...

7 kommentarer:

Mari sa...

Deilig å se at blogg-gjengen begynner å våkne til liv igjen! Ferie er digg, men det er noe godt med hverdag også!

klem Mari

anette sa...

JEG liker bloggen din bestis!:) Var så kos å få sett snurten av deg i sommer! ikke værst at vi faktisk fikk til en jentis på f.brygga!! Nydelige gutter du har..:) klem

Mari sa...

....jeg glemte jo å skrive at jeg også liker bloggen din, Cecilie! Det gjør jeg jo!!!

m

Cecilie sa...

Hmmm. Det var jo kanskje litt uklart her. Mente jo ikke akkurat å tigge om komplimenter. Det jeg mente var at jeg kunne nesten trodd at de som hadde skrevet disse kommentarene virkelig likte bloggen min, og ikke bare var ute etter flere besøkende til sine egne nettsider.

Men likevel: Takk anette og mari;)

Mari sa...

har fått noen av de der jeg også, ganske absurd når noen skriver på engelsk at de elsker innholdet i bloggen...

m

Anonym sa...

Hei Søs!
Er kanskje litt ut på dato å skrive her, men JEG liker i alle fall bloggen din, og jeg kan norsk! Håper å få til noe selv. Kanskje du kan hjelpe?

Stor klem

Anonym sa...

Kjære Sø!
I absolutely adore your site!
Fortsett å være litt mistenksom når du får slike meldinger. Det skjuler seg ganske mye rart (og ondsinnet) der ute.
Ellers er denne bloggen din koselig å besøke.
pappa