12. juni 2006

Bønder i by'n

Erlend og jeg har vært i Oslo i helga. Vi skulle besøke Randi, som er min gode venn og Erlends fadder. Randi og jeg har snakket om dette lenge, men først nå fikk vi det til. Vi besøkte også familien Kvalvaag; Jo Markus, Ole Josef, Line og Kristian. Jo Markus er fadderbarnet vårt, så det er jo litt ekstra stas å treffe ham.

Torsdag reiste vi med toget til Oslo. Line hentet oss på stasjonen. Erlend og jeg fikk være med på sommeravslutning i barnehagen til Jo Markus og Ole Josef. Vi var også på besøk hjemme hos dem på lørdag, sammen med Randi.

Dette er Jo Markus - en tøff gutt høyt oppe i klatrestativet i barnehagen

Her er Ole Josef - flink til å skru på sjarmen

På fredag var vi først på shopping, før vi besøkte Mari i hennes nye leilighet. Vi ruslet en tur på Grünerløkka og koste oss i sola.

Her viser Randi sitt mystiske Mona Lisa-smil

Erlend på Maris fang - hvem er mest fornøyd tro?

Erlend - gladgutt!

Lørdag var vi som nevnt på besøk hos Jo Markus, Ole Josef og Line. Vi koste oss i hagen, og spiste middag sammen. Deretter var vi på Aker brygge og shoppet litt.

Søndag var det bare å sette seg på toget hjem igjen.

Kveldene tilbrakte vi i Randis leilighet, med brus og digg og jenteprat til langt på natt. Det kaller jeg ekte kvalitetstid!

Til slutt må jeg bare ha med Oslos fineste utsikt:

3 kommentarer:

Randi C. sa...

hahahahaha, verdens beste bilde!! skulle fått en premie, ska se hva jeg kan finne på:)

takk for koselig besøk, gode prater, deilig liten gutt og flotte dager!

sees i sommer!

anette sa...

Høres ut som ei bra helg! - med masse kvalitetstid!:) Deilige unger forresten! Og nydelig sprekk..:)

Mari sa...

Så koselig! Vet ihvertfall at jeg var strålende fornøyd med å ha en blid og god Erlend på fanget mitt!

m