15. juni 2006

Ny PC!

Måtte bare vise fram den nye pc’en min! Dvs. det er jo litt Hans’s pc også, siden det er han som har betalt den, men det er jeg som er daglig leder her hjemme, og uten tvil jeg som kommer til å bruke den mest.

Nå som det er fotball-vm, er det ekstra hyggelig med en bærbar pc. Da kan jeg sitte i kjellerstua og surfe på nettet mens Hans ser på kamp. Og siden jeg er akkurat passe interessert i fotball, kan jeg kikke på tv’en akkurat idet kommentatorene hever stemmen såpass at jeg skjønner at det blir mål, straffe eller utvisning, eller i hvert fall en farlig sjanse. Så da kan jeg få med meg akkurat de få og sjeldne severdige øyeblikkene av fotballkampen, samtidig som jeg slipper å se på alt det som ikke er gøy. Og jeg slipper helt å få med meg når TV2-ekspertene analyserer kampen i hjel etter at den er ferdig spilt.

Jeg ser for meg at vi etter hvert kan få det ganske sosialt her i heimen. Når fotball-vm er over, og Hans skal sitte hjemme og jobbe foran den stasjonære pc’en, så kan vi jo chatte litt…

3 kommentarer:

~RunE~ sa...

Du & Hans er så flinke til å gjøre ting sammen, beundringsverdi. Her stikker Hanne ut på besøk så fort VM-hymnen toner ut av høytalerne. Grattis med ny pc, ser ut som om den kommer til å være i flittig bruk.

Randi C. sa...

jeg skjønner hanne godt!
det vil jo ingen ende ta med denne fotballen:)

og cecilie: grattis med ny pc!!!!!!
morro!

Cecilie sa...

Hmm, rune, kanskje bærbar pc er tingen for dere også? Ellers så synes jeg Hanne er veldig fornuftig som bruker tiden til å gå på besøk i stedet for å sitte foran en skjerm, enten det nå er tv eller pc...

Og randi, jeg tror jeg skal være glad det ble pc og ikke mac. For her har jeg mye bedre kontroll over pekeren enn jeg hadde på mac'en din (fnis)...