4. desember 2006

Pepperkakebaking, vannkopper og bursdag

Andreas er blitt 4 år! Det er veldig stas, selv om den nye sykkelen han fikk var litt for stor. I går hadde vi familieselskap, og i dag er det barneselskap som står for tur. Måtte det lykkes...



Her om dagen prøvde vi oss på pepperkakebaking. Det har alltid tidligere slått veldig godt an, og vi har gjerne måttet bake pepperkaker flere ganger. Pepperkakene ble gode de. Heldigvis rakk jeg å knipse et bilde av Simon og Andreas mens de var med og bakte, for det var ikke så mange minuttene de gadd å være med... Heldigvis synes mor det er gøy å bake!


Erlend har vannkopper, så han er litt redusert om dagen og veldig urolig om natten. Men så er det også gjort før jul!


Jeg har blitt litt inspirert av Runes quiz. Men jeg synes geografi er litt vanskelig, så jeg fant ut at jeg måtte lage en quiz selv. Jeg er nok sterkere i biologi enn i geografi, derfor har jeg valgt en mer "biologisk" quiz. Spørsmålet er ganske enkelt: Hva er dette?

6 kommentarer:

anette sa...

Det er gush fra dusj-sluken! Premien kan sendes til storgata 45, leil. 401, 9600 HAmmerfest! TAkk!:)

Cecilie sa...

Høh! Ikke vær så ovenpå. Du har slett ikke vunnet. Men det kan jo være greit å ha adressen din:)

anette sa...

OK, da vet jeg! Det er navlelo! Fra Hans sin navle!:) Premien sendes til overnevnte adresse! TAkk!:)

Elisabeth :-) sa...

For meg ser det ut som en god gammeldags hybelkanin med ekstra innslag av lange hår...

Takk for fint bursdagsselskap! Og pepperkakene VAR gode! Bakeprosessen minnet om det juleverkstedet vi hadde på lørdag... Men hva gjør man vel ikke for sine barn?

Håper barnebursdagen gikk greit!

Klem

Randi C. sa...

ull før det blir tåva?

Cecilie sa...

Tatatatammmm!

And the winner is: Anette!

Gled deg til en fantastisk premie:)

Skjønner at denne quizen var altfor lett, men følg med, det kommer nye utfordringer!

For ordens skyld: Det var navlelo. Og det var faktisk Hans sin navlelo.