27. november 2006

Det er av sine egne man skal ha det


Madagaskar er ikke bare navnet på den ultimate misjonsmark, det er også tittelen på en animasjonsfilm som har slått særdeles godt an her i huset. Simon og Andreas har både Madagaskar-dvd og Madagaskar-spill for pc. I tillegg er det veldig stas å leke Madagaskar.

Gjengen på bildet over er hoved"personene" i filmen; zebraen Marty, løven Alex, flodhesten Gloria og sjiraffen Melman.

I går ville Andreas svært gjerne leke Madagaskar, og som vanlig ville han være Alex. "Simon, vil du være Marty?" spurte han. "Nei, jeg gidder ikke leke Madagaskar," sier Simon, "jeg vil heller leke Pokémon." "Jeg kan være Marty," sa jeg. Da lo begge guttene. "Nei, mamma, du kan ikke være Marty, Marty er jo ikke SÅ stor," sa Andreas. "Men du kan være Gloria, for det er en flodhest, også er det ei jente!"

4 kommentarer:

~RunE~ sa...

Fantastisk historie. Nå må jeg neste se den filmen, har visst gått meg hus forbi.

anette sa...

He he!:)

Elisabeth :-) sa...

Ja,ja! De mente det vel godt...
Klem

Randi C. sa...

hahahahahaha:)