8. november 2006

Valgets kval

Min kjære mobil synger på siste verset. Nå har den sluttet å lade. Hvis jeg står og lirker lenge nok med ladekabelen, får jeg den til å lade, men da må jeg holde den i nøyaktig samme posisjon, hvis ikke slutter den å lade. Det blir litt slitsomt i lengden, så jeg har konstant minimalt med strøm på mobilen min.

Dette betyr at jeg er nødt til å kjøpe ny mobil. Og jeg har jo ikke snøring, så nå har jeg brukt litt tid i går og denne kvelden til å prøve å orientere meg i jungelen av mobiltelefoner. Det er både forvirrende og vanskelig. Den skal jo helst være veldig bra, uten å koste det hvite ut av øyet. Og det ser ut til å være en vanskelig kombinasjon.

Den jeg har nå, er en Sony Ericsson T630. Den er jo ikke akkurat super. Men nå har den vart i nesten to år, så det er jo ikke verst. Men jeg er fristet til å gå tilbake til gode, gamle Nokia.

Hva skal jeg velge? Noen som kan hjelpe meg?

6 kommentarer:

anette sa...

Den på det øverste bildet har jeg kjøpt meg. Nokia 6103. Ganske så fornøyd! Perfekt for en nordlending og for en småbarnsmor! Og ganske billig - gjennom chess!:) Lykke til med valgets kvaler! -bestisen, med gode råd-

Cecilie sa...

Takk for gode råd, kjære bestis!
Bildet var faktisk Nokia 6131... Men godt å høre at du er fornøyd! Nå låner jeg Hans's gamle Nokia 3510i, det var vel en av de første som hadde fargeskjerm, så den er temmelig fancy;)

anette sa...

Ser det nå ja.. er visst ikke helt lik min.. men 6103 duger den og!:)

~RunE~ sa...

Mobiljunglen er enorm. Anbefaler Sony E W810, det er vel den det er bilde av nederst. Super telefon med bra mp3. Bare nevner at sjansen for ny smil er igjen tilstede, på oppadgående.

Cecilie sa...

Ja det spørs om ikke det blir w810 rune:)

Den quiz'en din var forresten for vanskelig for meg denne gangen, men jeg unner noen andre en smil:)

Anonym sa...

Jeg ville valgt en Nokia "klapptelefon". De har fine store taster, flotte farger og stor skjerm!